بازاریابی چند سطحی و کسب درآمد نامحدود

گروه شبکه سازان تهران - مشاور کسب درآمد و موفقیت مالی در تجارت الکترونیک

بازاریابی چند سطحی و کسب درآمد نامحدود

گروه شبکه سازان تهران - مشاور کسب درآمد و موفقیت مالی در تجارت الکترونیک

دلایل خوشبینی در مورد بازاریابی چند سطحی


دلایل خوشبینی در مورد بازاریابی شبکه ای :

در اینجا با دلایل اینکه چرا بازاریابی چندسطحی چنین صنعت فوق العاده ای است ، آشنا می شوید :

‏* بازاریابی چندسطحی واقعا" از هر

بازاریابی شبکه ای

 ریسکی به دور است و حتی اگر  ریسکی هم باشد بسیار اندک است . بیشتر کسب و کار ها به سرمایه اولیه نیاز دارند حتی قبل از اینکه آن کسب و کار را شروع کنید .

‏* نیازی نیست تحصیل کرده یا فردی پولدار یا موفق باشید ، این موقعیت یکسان برای همه کسانی است که می خواهند در این حرفه کار می کنند .

‏* بازاریابی چندسطحی کسب و کاری است که می توانید در خانه تان به آن بپردازید . این امر به ویژه برای کسانی دلخواه است که دوست دارند برای فعالیت خود حدودیت مکانی و زمانی نداشته باشند همچنین برای کسانی که می خواهند با شرایط ایده آل خود کار کنند .

این کسب و کار برای کسانی خوب است که از مشاغل کسل کننده بیزارند .

* می توانید همکاران آینده را خودتان انتخاب کنید تا آنان نیز از این فرصت درآمد نامحدود بهره مند شوند .

این فرصت تجاری مانند معدن طلایی است که دوست داریم آن را ابتدا با نزدیکان خود درمیان بگذاریم .

‏* واقعا" هیچ محدودیتی برای درآمدی که می توانید در این کسب و کار داشته باشید وجود ندارد . پزشکان ، وکلا و ... فقط به ازای کاری که می کنند درآمد دارند .

( سرمایه گذاری زمان و اهرم انسانی ) ، از مواردی است که باعث می شود در بازاریابی شبکه ای بیش از هر شغل دیگری درآمد داشته باشید .

‏* بازاریابی چندسطحی زمان آزاد زیادی را در اختیارتان می گذارد . چون شرکت خودش ترتیب ارتقای محصول ، ارسال ، خرید الکترونیک ، صدور صورتحساب ، واریز پورسانت و ... را می دهد و نیازی نیست شما نگران این ها باشید . شما فقظ باید پیشنهاد نحوه خرید محصول و فرصت تجاری را به اطرافیان و افراد ارائه کنید .

‏* بازاریابی چندسطحی باید مفرح باشد ، نیازی به تنش نیست . اگر تنش و مشکلی دارید ، بی تردید یک جای کار را درست انجام نمی دهید . شما فقط در حال در میان گذاشتن اطلاعات مربوط به محصول و موقعیت تجاری بی نظیری با مردم هستید ؛ به همین سادگی . مشتریان یا علاقه مند به آن هستند یا نیستند . اگر هستند ، چه عالی ! و اگر نیستند ، به کارتان ادامه دهید . در این تجارت نیازی نیست زندگی مملو از تنش برای خود بسازید .

آنطور که بیشتر مردم گرفتار مشاغل شان هستند .

‏* اگر به اصول بازاریابی شبکه ای پایبند باشید و با جدیت و مداوم فعالیت خود را ادامه دهید ، امکان آن هست که در مدت یک سال به سطح درآمدی بالایی دست پیدا کنید که شاید از درآمد مدیرعامل بسیاری از شرکت ها بیشتر باشد .

‏* موفقیت به همراه خود قدردانی و احترام می آورد . صنعت بازاریابی چندسطحی به شما پاداش و تحسین را ارزانی می کند و علاوه بر رشد اقتصادی و مالی رشد شخصیتی و اجتماعی آن چیزی است که ما از دستاوردهای مهم این صنعت می دانیم .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد