بازاریابی چند سطحی و کسب درآمد نامحدود

گروه شبکه سازان تهران - مشاور کسب درآمد و موفقیت مالی در تجارت الکترونیک

بازاریابی چند سطحی و کسب درآمد نامحدود

گروه شبکه سازان تهران - مشاور کسب درآمد و موفقیت مالی در تجارت الکترونیک

بازاریابی شبکه ای مواد غذایی نیوشانیک








نیوشانیک اولین شرکت ایرانی است که مجوز رسمی و قانونی فعالیت بازاریابی شبکه ای در زمینه مواد غذایی مصرفی – اساسی را از وزارت صنعت ،معدن و تجارت جمهوری اسلامی ایران اخذ نموده است . نیوشانیک ، زیر مجموعه ای است از شرکت پخش مواد غذایی نیوشاداریان که از سال 1383 به پخش و توضیع سراسری مواد غذایی به صورت مویرگی اقدام نموده و هم اکنون با پرسنلی بالغ بر 300 نفر اداری دارای 17 شعبه در سراسر کشور می باشد . بیشتر کالا هایی که در نیوشا نیک از طریق فروش مستقیم شبکه ای به دست مصرف کنندگان می رسند ، توسط شرکت اصلی بصورت سنتی هم در فروشگاه ها ،سوپر مارکت ها و تعاونی های مصرف سراسر کشور توزیع می گردند . نام دریانی با صنعت مواد غذایی کشور در بخش های گوناگونی از جمله تولید ، بسته بندی ،پخش و توزیع گره خورده است و دریانی ها را می توان پیشگامان صنایع و تجارت های مرتبط با مواد غذایی معرفی نمود. انچه با ساختن این تصویر ذهنی کمک نموده خوشنامی و اعتبار آنها در این صنعت ایت. شرکت نیوشانیک،شرکتی است که عمده موسسین و سهام داران آن از خانواده دریانی و همگی از فعالان عرصه تولید و توزیع مواد غذایی با برند های معتبر تجاری در ایران هستند .

کارنامه اعضای هیت مدیره و سهامداران شرکت ،بزرگترین سرمایه نیوشانیک محصوب می شود . سمت ها و دستاوردهایی چون ریاست اتحادیه بازرگانان چای کشور ،عضویت در اتحادیه تولید کنندگان ماکارونی کشور ، عضویت در کانون وکلای دادگستری کشور ، عضویت در اتحادیه سراسری پخش و توضیع مواد غذایی کشور ،مدیر عامل کارخانجات مختلف تولیدیاز جمله چای ، ماکارونی ، کنسروجات ، لواشک ، آبمیوه ، مدیریت عامل شرکت های معظم پخش و توزیع سراسری مواد غذایی ، عضویت در هیت نمایندگان اتاق بازرگانی در ادوار متوالی و ...اعتبار خاصی به ساختار مدیریتی شرکت بخشیده است . نیوشانیک با اتکا به همین توانمندی ها و شایستگی های موسسین در کنار سرمایه های مادی ایشان تاسیس گردیده است . پس از اجرایی شرن دستورالعمل نحوه صدور مجوز و نظارت بر فعالیت بازاریابی شبکه ای از سوی وزارت صنعت ، معدن و تجارت جمهوری اسلامی ایران ،سهامداران نیوشا نیک بر آن شدند تا این شرکت را تاسیس وضمن کاهش هزینه های اضافی از مرحله تولید به مصرف ،شرایطی را برای علاقه مندان فراهم سازند تا از این فرصت به عنوان راهی به سوی کسب درامد ،توسعه ارتباطات و پیشرفت و ارتقا مهارت های کاری خود بهره بگیرند .


برچیب : بازاریابی شبکه ای ،‌ پردرآمد ترین و حرفه ای ترین  روش بازاریابی 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد