بازاریابی چند سطحی و کسب درآمد نامحدود

گروه شبکه سازان تهران - مشاور کسب درآمد و موفقیت مالی در تجارت الکترونیک

بازاریابی چند سطحی و کسب درآمد نامحدود

گروه شبکه سازان تهران - مشاور کسب درآمد و موفقیت مالی در تجارت الکترونیک

ضرورت داشتن شغلی مستقل

مهم :برای پولدار شدن پول لازم نیست



پس چه چیزی عامل موفقیت است ؟

کسب درآمد نامحدود

اگر برای پولدار شدن و سرمایه لازم نیست و دانشگاه نیز چیزی در مورد استقلال مالی به ما نمی آموزد ، پس چه عاملی در این مورد مؤثر است ؟

پاسخ این است که فقط یک طرز فکر صحیح ،  هدف و تجسم رویای موفقیت ، اراده قوی و اشتیاق برای آموختن سریع مواردی هستند که بدون سرمایه و دانش آکادمیک می تواند شما را به موفقیت نزدیک کند .

افراد از جهت شغل و درآمد در چهار دسته تقسیم بندی می شوند :

‏۱ - صاحبان کسب و کار یا کارآفرینان

‏۲ - سرمایه گذاران

‏۳ - خویش فرمایان

‏۴ - کارمندان و کارگران

که ما آن را دایره گردش درآمدی می نامیم که روش های متفاوت کسب درآمد را بیان می کند .



شما از کدام ربع دایره درآمد دارید ؟



کسب درآمد نامحدود

فردی کارمند از طریق داشتن شغلی آسوده و کار کردن برای دیگران پول درمی آورد . افراد خویش فرما با کار کردن برای خودشان پول در می آورند .

از روی دیگر ، فرد کارآفرین صاحب کسب و کاری است که از اهرم انسانی و اهرم پول بهره مند است و نتیجه آن تولید سرمایه بیشتر است که فرصت سرمایه گذاری های بیشتر را نیز فراهم می کند ( به عبارت دیگر پول ، پول بیشتری می آورد )

شما کدام یک را انتخاب می کنید ؟

افراد ممکن است به دلیل سازه های متفاوت مالی ، ذهنی و آگاهی ، به بخش های متفاوتی از ربع دایره علاقه مند باشند .

زمانی که لازم است هر طور شده پول داشته باشیم ، روشی را انتخاب می کنیم که ضریب موفقیت یا به عبارتی پتانسیل درآمدی بالایی داشته باشد .

اگر نظری به این چهار قسمت ربع دایره بیاندازید ، ممکن است از خودتان بپرسید (( از کدام قسمت جهت پولدار شدن در سطح وسیعی باید استفاده کرد ؟ ))

هر قسمت از این دایره متفاوت است .

 شما در هر چهار بخش این دایره می توانید درآمد داشته باشید 


اکثر ما توانایی لازم برای کسب درآمد از چهار بخش ربع این دایره را داریم . هر بخشی از ربع دایره را که ما برای کسب درآمد انتخاب می کنیم ، ربط چندانی به آنچه در دانشگاه آموخته ایم ندارد و بیشتر مربوط به این است که ما ذاتا" کی هستیم . ارزشها ، اقتدار ، ضعف ها و علاقه مندی های ذاتی ما چیست ؟

این تفاوت های ذاتی توجه ما را به چهار ربع دایره جلب و یا ما را دلزده می کند .

با وجود این ، صرف نظر از اینکه چه کاری را به طور حرفه ای انجام می دهیم ، هنوز هم می توانیم در هر چهار ربع دایره کار کنیم . 

برای مثال ، یک پزشک می تواند به  اعضای کارمندان بیمارستانی بزرگ ملحق شود و به عنوان کارمند درآمد داشته باشد . یا برای دولت در خدمات بهداشت همگانی کار کند و یا به پزشکان ارتش یا خدمات  بیمه درمانی بپیوندد .

همین پزشک می تواند مصمم شود که تخصص بگیرد ، مطب داشته باشد ، یا کارمندانی را استخدام کند و فهرستی از بیماران خصوصی خودش را داشته باشد .

یا همین پزشک می تواند تصمیم بگیرد که کارآفرین و مالک کسب و کار بزرگی باشد و آزمایشگاه یا بیمارستان خودش را داشته باشد و پزشکان دیگری را به استخدام خود درآورد . در این مورد ، این پزشک کسب و کار خودش را دارد ؛ ولی مجبور نیست خودش در آنجا کار کند . در ضمن ، او می تواند تصمیم بگیرد کسب و کاری داشته باشد که ربطی به زمینه های پزشکی نیز ندارد . مانند سرمایه گذاری های جانبی .

در نتیجه یک پزشک یا به طور کلی هر شاغل دیگری می تواند یا از یکی از قسمت های این دایره درآمد داشته باشد یا از همه  فقط یک تصمیم و نگرش صحیح است که باعث تغییر مسیر زندگی ما به سوی موفقیت می شود .

اما مهم ترین موضوع این است که از کجا درآمدی مطمئن و بدون محدودیت کسب کنیم ؟

همه ما سرمایه هایی طبیعی در اختیار داریم که استفاده از آنان در فرصتی مناسب امکان پذیر است . استعداد های درونی ، قدرت روابط و اعتبارات ، زمان ، انرژی ، آگاهی و اطلاعات و ... سرمایه های تجارت مدرن ما هستند .

بازاریابی شبکه ای یا چندسطحی ، بهترین روش برای آموختن شغلی مستقل و پردرآمد است . 

در این تجارت مدرن همه افراد می توانند کارآفرینان مستقلی باشند و برخلاف روش های مرسوم ، پیشرفت خود را لحظه به لحظه حس کنند .

این فرصت را جدی گرفته و با هدفمندی ، زندگی اقتصادی جدیدی را به سوی موفقیت بسازید .

موفقیت شما ، موفقیت ماست


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد