بازاریابی چند سطحی و کسب درآمد نامحدود

گروه شبکه سازان تهران - مشاور کسب درآمد و موفقیت مالی در تجارت الکترونیک

بازاریابی چند سطحی و کسب درآمد نامحدود

گروه شبکه سازان تهران - مشاور کسب درآمد و موفقیت مالی در تجارت الکترونیک

هشت دلیل برای شکست افراد در بازاریابی شبکه ای

هشت دلیل برای شکست افراد در این حرفه وجود دارد :




۱
- جدی نگرفتن کار :  بعضی از افراد فکر میکنند که این یک کار موقت است یا شغلی کوچک و ناچیز است . اما باید توجه داشته باشیم که چیزی به نام تجارت موقت نداریم ! بلکه تاجر موقت داریم ! اغلب کار را جدی نمیگیرند چون همه فکر میکنند که برای راه اندازی یک تجارت موفق و پولساز نیاز به سرمایه‌ بالایی دارند . خیلی ها میگویند امتحان می‌کنم اگر خوب از آب درآمد آن را جدی خواهم گرفت . داشتن چنین چهارچوب ذهنی مثل این است که یک تاجر بگوید که من در یک نانوایی سرمایه گذاری می کنم اگر خوب بود سپس آن را جدی میگیرم . پس اول باید جدی گرفت و بعد دست به کار شد .


۲- شک (Doubt): آفت این تجارت است . این تجارت به ایمان قلبی نیاز داشته و باید موفقیت در این روش بازاریابی باور داشته باشید .

به افراد تازه کار هشدار بدهید که از منفی بافان و از قاتلان رویا دوری کنند . وارد مشاجره نشوید مگر آنکه شما صاحب نفوذ باشید .

واقعا از منفی بافان دوری نمایید زیرا این افراد علاوه براینکه خود تفکری منفی دارند ، شما را نیز از تصمیم مهمی که دارید منصرف می کنند .

در عوض به افرادی نزدیک شوید که عاشق تجارت و داشتن شغلی مستقل هستند. بعد از یک مدت ، همه افرادی که به شما میگفتند «نــه!» وقتی موفقیتهای شما را ببینند ، به شما نگاه میکنند و میگویند که کار خوبی است .

به جای دلسرد شدن ،  به موفقیت ، اهداف و باورتان به این تجارت فکر کنید و به سراغ دوست بعدی بروید .

( Negative UP   &   Positive Down )

شما معیار اصلی شبکه خودتان هستید و چه بخواهید و چه نخواهید روی آن شبکه نفوذ دارید . خیلی مهم است اگر زیرمجموعه هایتان شما را منفی ببینند ، این منفی و ناامید بودن شما به زیرمجوعه تان همانند سازی ( ( duplicate میشود و آنها هم زیر مجموعه هایشان را دو برابر نا امید میکنند . پس هر چیز منفی را به سمت بالا ( بالاسری و معرف شما ) و هر چیز مثبتی را به سمت پایین هدایت کنید .


۳- کسانی که برای آموزش دیدن در این تجارت وقت نمیگذارند :  برای موفق شدن در این رشته باید تمام اصول و چالش های آن را مطالعه نمود و راه هرچه درست تر انجام این تجارت را آموخت و هر چه بیشتر بدانید ، مسلط ترید . تا آنجایی که میتوانید در مورد شرکت و بازاریابی شبکه ای اطلاعات کسب کنید . مثلا : درباره قیمت و کیفیت محصولات شرکت ، قدرت پلن درآمدی بازاریابی شبکه ای ، اصول و استراتژی های اجرایی و ... .

هر چه بیشتر بدانید اعتماد به نفستان بالا می‌رود . پس خود را از منافع و امتیاز آگاهی ها محروم نکنید .


۴- فکر می کنند که این کار ، راه سریعی برای پولدار شدن است :

همانطور که می دانید شروع کار بازاریابی شبکه ای به سرمایه نقدی نیاز ندارد اما آنچه که سرمایه گذاری آن در این تجارت بسیار ضروری است ، زمان ، انرژی و اهرم انسانی ( ساخت شبکه فروش ) است که همین سرمایه گذاری می تواند تا زمانی که فروش در شبکه انجام می شود برای ما بالاترین سطوح درآمدی همراه با آزادی زمانی را در پی داشته باشد . بجای اینکه از ۱۰۰ درصد توان یک نفر استفاده کنیم بهتر است از ۱% توان ۱۰۰ نفر بهره مند شویم و این است مثالی از مفهوم اهرم انسانی و رسیدن به آزادی زمانی و درآمدی .

اگر یک سازمان بزرگ با درآمدهای بزرگ می خواهید ؛ باید بهای موفقیت در این کار را بپردازید که جدیت و تداوم است . باید محصولات و فرصت تجاری را به همه دوستان و اطرافیانتان معرفی کرده و جهت انجام این تجارت آنان را راهنمایی کنید و برای ساختن شبکه و سازمان فروش  و رهبر شدن آموزش دهید و این کار زمان می برد .


۵- خیلی ها هستند که تمرکز ندارند :  تمام افراد موفق تمرکز دارند . قانون اول مبارزه می گوید که تمرکز همان قدرت است . فعالیت پاره وقت در بازاریابی شبکه ای نیازمند تمرکز و ذهنیتی تمام وقت است . همیشه به فکر تجارتتان باشید .


۶- نمیدانند که چطور کار را معرفی کنند :  اگر نتوانید کارتان را معرفی کنید ، کسی شما را جدی نمیگیرد . اگر مشتری یا همکار احتمالی شما بفهمد شما اطلاعات کامل درباره شرکت و فرصت تجاری در اختیار ندارید ، فکر می‌کند که شما کار را جدی نگرفته اید . البته قرار نیست که همان اول بتوانید معرفی کنید اما بعد از کسب اطلاعات بیشتر باید بتوانید و اگر بتوانید ، مسیر شروع حرکت به سمت موفقیت را پیدا کرده اید . پس چگونگی معرفی کار را یاد بگیرید و آموزش بدهید .


۷- آینده را نگاه نمی کنند ( نداشتن هدف ) :  یعنی فقط امروز را می بینند . وضع مجموعه را در ۶ ماه یا یک سال آینده در نظر بگیرید . آینده شما بستگی به فعالیت های صحیحی دارد که امروز انجام می دهید . ۵ سال دیگر بالاخره میرسد چه امروز به فکرش باشید و چه نباشید . آینده به شما خیره شده است . شما میخواهید چه کار کنید ؟

هدفمند باشید و تک تک چیزهایی را که می خواهید در لیست اهداف خود بنویسید .


۸- کسی که شکست می خورد بینش ( نگرش ) ندارد :

موفقیت بیشتر ناشی از دیدگاه صحیح است تا توانایی . باید باور داشته باشید موفقیت حق شماست و می توانید .

به افراد بدون بینش امید نبندید . بدون بینش انسان از بین می رود . بینش انسان را برای رسیدن به موفقیت به تکاپو وا می دارد . بینش کاری که هر روز انجام میدهید را متنوع میکند . اگر می‌خواهید در کاری موفق بشوید اول مشخص کنید که هدفتان چیست و چه چیزی را هدف گرفته اید ؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد