بازاریابی چند سطحی و کسب درآمد نامحدود

گروه شبکه سازان تهران - مشاور کسب درآمد و موفقیت مالی در تجارت الکترونیک

بازاریابی چند سطحی و کسب درآمد نامحدود

گروه شبکه سازان تهران - مشاور کسب درآمد و موفقیت مالی در تجارت الکترونیک

پیش دعوت برای عضوگیری در بازاریابی شبکه ای

پیش دعوت در بازاریابی شبکه ای

دعوت کردن حساس ترین قسمت کار است و آن چیزی است که بعد از نوشتن لیست

 بازارگرم مشتریان بالقوه ، لازم است در آن مهارت پیدا کنید .

دعوت کردن برای حضور افراد در جلسه معرفی محصولات و نمودار درآمد زایی این تجارت برای ارائه پیشنهاد همکاری ، صورت می گیرد .

اما قبل از یک دعوت مؤثر ، لازم است برای آگاهی از شرایط فعلی مشتریان به یک تماس حضوری یا تلفنی با آنان داشته باشیم ، که به آن پیش دعوت می گوییم .

‏( آیا دوست شما در حال حاضر شغلی دارد یا نه ، آیا از وضعیت شغلی اش راضی است ؟ آیا تمایل به داشتن شغلی مستقل دارد ؟ آیا توانایی داشتن شغل دومی را دارد ؟ آیا می خواهد در زندگی به موفقیت های بزرگی دست یابد یا فردی قناعت پیشه و کوتاه فکر است و .... نمونه سوالاتی هستند که در پیش دعوت باید مشخص شوند .

در اینجا به مشتری نشان دهید که تجارت مستقل شما به خاطر منافع و نتایجی که جدا از بیزنس بودنش دارد ، چگونه می تواند به زنگی آن ها معنا و هدف تازه ای ببخشد و در رفع نیازهایشان به آن ها کمک کند . باید بتوانید جذب مشتری در بازاریابی شبکه ای را به طرز باور نکردنی گسترش دهید و شخصیتی تأثیر گذار داشته باشید .

لازم نیست چرخ را از اول اختراع کنید . مسیر و راهی  را انتخاب کنید که افراد موفق پیموده اند


پیش دعوت و کنجکاو سازی :


(اگر روش تان درست و حرفه ای باشد ، اغلب مردم نگاه جدی ای به  بازاریابی شبکه ای خواهند انداخت  . )


شیوه های بسیاری برای مشتری یابی و توزیع وجود دارد اما آگاهی از آنچه مشتری بالقوه در حال حاضر باور دارد و نیز رفتار شما مهم تر از شیوه ای است که استفاده می کنید .

پول مساوی است با موفقیت :در آغاز مشتریان بالقوه باور دارند که پول مساوی است با موفقیت . برخی فرهنگ ها بیشتر به طبیعت پوچ و فریبنده پول اعتقاد دارند .

در سرتاسر جهان میزان درآمد افراد ، به گزارش کاری شان بدل شده است .

مطمئن باشید ، به هز کسی که پیشنهاد کار را ارائه می دهید ، به دو چیز علاقه مند است :

‏۱ - پول زیاد

‏۲ - زمان آزاد

البته تاکید همه بر پول زیاد است . این واقعیت می تواند تکان دهنده باشد :

‏( رهبران واقعا موفق در بازاریابی چندسطحی در خانه خود ، بیش از جراحان قلب در اتاق عمل پول در می آورند  (

جراحان قلب باید خیلی خوش شانس باشند که زمان آزادی به دست آورند در صورتی که شبکه سازان ماهر با کار در خانه ، زمان آزاد مورد نیازشان را در اختیار دارند .

توجه داشته باشید روش تحریک کننده شما باید صادقانه باشد زیرا بازاریابی شبکه ای از ویژگی های منحصر بفردی برخوردار است و نیازی به مبالغه نیست . بازاریابی شبکه ای راه یک شبه پولدار شدن نیست و موفقیت در آن نیازمند جدیت و تلاش مداوم برای ساخت شبکه فروش مستحکم و هدایت آنان برای فروش محصولات است .

اما نسبت به تجارت های پر ریسک و طاقت فرسای بازار بیرونی ، تجارت ساده ، قابل اجرا و ایده آلی است .

افرادی که با فریب مردم و وعده دادن پول بی تلاش به آن ها تجارت خود را گسترش می دهند ، نمی دانند که فقط در حال اتلاف وقت هستند زیرا پس از مدتی اندک  ، یک نفر هم در شبکه آن ها فعالیت ندارد .

‏( موفقیت بیش از اینکه به توانایی بستگی داشته باشد ، به نگرش وابسته است . از همان ابتدا چارچوب صحیح و صادقانه این تجارت را برای همکاران آینده خود روشن سازید .)

اگر صادق ، بی ریا ، قابل اعتماد و واقعا مشتاق باشید که زمانتان را صرف کنید تا زندگی افراد را در مسیر رویاها و موفقیتشان قرار دهید ، آنگاه افراد درهر شرایطی از شما پیروی خواهند کرد . اکثر افراد به خاطر حساب بانکی شان کار می کنند . آن ها بر پولی که این بیزنس به حساب بانکی شان اضافه می کند تمرکز می کنند و نه چیزی که آن ها می توانند به زندگی افراد بدهند . اگر بتوانید اهدفی بزرگتر و معنی دار تر از پول را انتخاب کنید ، به جای اینکه همیشه به دنبال پول بدوید ، پول را به سمت خود جذب می کنید .

‏( این راز بزرگ میلیاردر های صنعت  بازاریابی شبکه ای است )

 

* اکثر افراد در سراسر زندگیشان به کسی برخورد نکرده اند تا به آن ها بگوید که واقعا می توانند به موفقیت دست یابند و اینکه آنچه برای انجام کارهای بزرگ لازم است ، پیشاپیش در درون خودشان وجود دارد و همچنین بدتر اینکه تا کنون کسی وقت صرف نکرده با به آنان نشان دهد که چقدر دوست دارند به یکدیگر کمک کنند و این که چطور می توانند این کار را انجام دهند .

به همین دلیل امروزه مردم تشنه کسی هستند که به آنان کمک کند تا به چیزی فراتر از فرا تر از زندگی امروزشان برسند . آن ها تا خرخره در بدهی و بدبختی فرو رفته اند ، در چرخه ای از اشتباهات تکرای گیر گرده اند که ظاهرا" تمامی ندارد . آنان به منتظر یک فرصت یا کسی هستند تا بتوانند کاری برای زندگیشان انجام دهند و اینجا همان جایی است که شما به همراه بازاریابی شبکه ای سر می رسید .

ما می آموزیم که در جذب قبل از اینکه آن ها به درخواست شما توجه کنند شما باید قلبشان را حس کنید ، چیزی که مردم می حواهند این است که احساس خوبی راجع به زندگی ، آینده و کار کردن با شما داشته باشند . آن ها صرفا" به کار‌ کردن با شما علاقه ای ندارند مگر اینکه شما با آنها کار کنید تا بیاموزند که چگونه از روزمرگی و چرخ موش دوانی خلاص شوند . چگونه می توانید این کار را انجام دهید ؟

با تمرکز . روی آن دستاوردهای تمرکز کنید که بازاریابی شبکه ای بجز یک بیزنس ، می تواند برای زندگی آن ها به ارمغان بیاورد . باید رویایی بسیار بزرگتر از یک تجارت را برای آن ها زنده کنید .

‏* بازاریابی شبکه ای می تواند هر اندازه که بخواهیم ، باعث رشد شخصیتمان شود . می تواند احترام به خود را در ما افزایش دهد . این تجارت علاوه بر مزایای فراوانی که از لحاظ مالی می تواند برای ما داشته باشد ، می تواند دانشی بیاموزد تا ما را در راه رسیدن به موفقیت در زندگی و هر تجارت مستقل دیگر ، کمک کند و می تواند درک ما را از هرآنچه در زندگیمان رخ می دهد تغییر دهد .

نکته :

با پیش دعوت کردن ، دیدگاه و پیش زمینه بسیار مثبتی از بازاریابی شبکه ای و مزایای آن ، در ذهن دوستتان به وجود می آورید . به این صورت که بعد از دعوت و معرفی تجارت ، به صورت ناخودآگاه ذهنیت مثبتی راجع به این موضوع خواهد داشت و تمام خصوصیاتی که شما قبلا در پیش دعوت ذکر کردید را به طور کامل در این تجارت خواهد دید . وقتی شما قبل از دعوت ، می گویید که در پی یافتن فرصت های نوین کاری ، تجاری ، و درآمدی با بازدهی بالاتری نسبت به تجارت های سنتی هستید ، زمانی که او را دعوت می کنید تا این تجارت به وی معرفی شود ، خود به خود خصوصیات ویژه این تجارت به وی القا خواهد شد .و دید صحیح و مثبتی به بازاریابی شبکه ای خواهد داشت و درنتیجه جذب این تجارت خواهد شد .

- کسب اطلاعات درباره شرایط فعلی مشتری  قبل از دعوت کردن بسیار مهم است . زیرا اگر در شرایط نامناسب و در مواقع  گرفتاری ، تجارت را به آن ها معرفی کنید ، احتمال اقدام آنان به این فعالیت بسیار پایین است . پس در مورد بعضی افراد عجله و پافشاری نکنید و منتظر فرصت مناسبی برای خالی شدن وقت آنان باشید .


لازم نیست چرخ را از اول اختراع کنید . مسیر و راهی  را انتخاب کنید که افراد موفق پیموده اند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد