بازار گرم ، نوشتن لیست مشتریان بالقوه :
مسیر قرن ۲۱ و بازاریابی چندسطحی ساختن تجارت بر مبنای ارتباطات محکم و استوار بین انسان هاست .
مشتریان احتمالی همه جا هستند ، اما ما کمتر متوجه این نکته شده ایم . زیرا اسامی آنان را تا بحال در لیستی گردآوری نکرده ایم .
اکثر ما به اشتباه فکر می کنیم که اسامی مشتریان بالقوه و نزدیکان ما باید در ذهنمان باشد .
یکی از مهم ترین اصول استراتژیک بازاریابی شبکه ای که حتما" باید رعات شود این است که لیستی از نام و مشخصات مشتریان بالقوه تهیه کنیم که همواره در حال افزایش می باشد .هرچه این لیست کاملتر و اصولی تر تهیه و تنظیم شده باشد ، شانس موفقیت شما بیشتر خواهد بود . توجه داشته باشید نوشتن لیست مشتریان یکی از لازمه های اصلی موفقیت در تجارت ماست که ما آن را سکوی پرش به سمت موفقیت می دانیم و بدون آن شانس چندانی نخواهید داشت .
برای شروع ، ابتدا مشتریان خود را به دو گروه تقسیم بندی کنید .
۱ - گروه اقوام
۲ - گروه دوستان